zardzewiala blog

Twój nowy blog

nie ma wyuzdanych kobiet
ani nimfomanek
ani kurw
ani madonn
to nie wszystkim facetom staje

jak codziennie rano matka unosiła bezdźwięczny głos dla mojego ucha
chciałabym nie słyszeć jej słów, słuchać muszę
okryta zmęczeniem poszłam zmyć
z siebie brud minionej nocy
dwie minuty po planowanym przyjeździe
autobusu wychodzę z domu licząc
że zdążę na niego jednakże czas
zagrał na moją niekorzyść
dla mnie bez znaczenia że odjechał
wędrowałam, upajałam się wyobraźnią
myśli porozrzucane gładko podróżowały
niczym THC w mojej krwi
zagmatwałem się jeszcze bardziej gdy
po raz kolejny zaciągnąłam się mocno
marihuana kreowała stan

zacznijmy od tego ze kurwa jego mac
nogi mi do tyłka wchodza i mam deszcz w butach i padam na odwilż
i przydałby sie porzadny masaż
wiec kurwa czekam
i czekam
i chyba sie kurwa nie doczekam
poza tym to jest tak zajekurwabiscie
muehehehehe
mimo iz mam model zjebania o podobnym kalibrze co miliony kobiet na świecie to humor mam boski
i niech mnie chuj strzeli
a co!
nie nie nie
to tak nie działa Asia
„KOCHAM SIEBIE, tylko siebie”
remember

by agat inna grono

więc
kocham tylko siebie!!! TYLKO SIEBIE KOCHAM! (ale nie pogardzę gdy pokocha mnie ktoś ale kocham też innych wiec oklamuje sama siebie ale czasem to dobrze)

pozatym to nie slucham niczego bo plyty audio ktore mam mi sie znudzily a mp3 rozpoczyczyłam o!
i wogle to viva polska mnie wychowuje
jestem pokoleniem mtv
jestem pokoleniem mtv buhahaha

Poznam wszystkie tajemnice
Pełne osobistych znaczeń
Filmy które Cię śmieszą
Książki przy których płaczesz
Chcę znać wszystkie sekrety
Wszystkie najmniejsze żądze
Powiedz czego się boisz
Na co zwykle wydajesz pieniądze

by cool kids of death

//anty

1 komentarz

w
a
l
e
n
t
y
n
k
a

troszkę dziwne
bo w stanie aktywnego ukochania :)

internecie wróc
komputerze wróć

zakochana na maksa?
czy to gra? czy to prawda? czy to coś głębszego?

sama nei wiem
i sama nei wiem czego chce
bo?
bo tak ;)

i znow nic nei napisze
‚jestes duze dziecko chłopczyk co się krępuje powiedzieć prosto w oczy co naprawdę czuje’

dzieje sie oj dzieje
stan zauroczenia oj oj oj

//i neta nadal brak wiec nic sensownego nei napiszeeeeee

/oboże

2 komentarzy

usterka
goni usterkę

wrócę niebawem czekam aż pan zbyszek zrobi mi te formaty i te antywirusy zainstaluje i wogole
bo moj komputer zrobil bunt
i nie chce pracowac

//a ja czekam wciąż na ciebie wciąż

tylko mnie kochaj

sis ;*

niezapomnę tamtej nocy kiedy
przytuliłeś mnie do siebie i smiałymi ruchami dotykałeś.
bo te ciarki na plecach i tamte ‚czarymary’
to są nie do odpisania
wierz mi
teraz kiedy już nie jesteście razem
piszę
bo tylko tyle mi z tamtej nocy zostało
i słowa
i oddechy
i twój uśmiech nie do opisania…

//no bo wiesz no to są takie chwilę o których kobieta niezapomina o nie!

jako że skaczę z kwatka na kwiatek
ogłaszam że tamte zauroczenia
a bylo ich 3 w ciągu ostatnich 2 miesięcy (kolega podliczył)
uznaję za nie ważne
bo jest ktoś nibynowy
ale nie chce zapeszać póki co ogłaszam tylko że tamto się nie liczy.
biba inna utopia- uznana za mega wypas full servis jejejejeje

//kto jest za stary żeby się zakochać?kto jest zbyt młody żeby się zakochać?

plan b- atomowy cios
plan b- plan b

to mnie unosiiii
kocham kocham kocham Cię Sis!
złotówka pięć wieeeszzzzzzzzz

o

4 komentarzy

maksymalnie nawalona
wlasnie jestem
kocham go i chyba on wie
tzn napewno wie
czy to zle?
o gaszzzz

k44-konfrontacje

//rozdwojenie jazni!!!


  • RSS